Краят на президентските избори в САЩ е близо, а шансовете на двамата основни кандидати, Мит Ромни и Барак Обама, изглежда са почти равни. В този важен за САЩ и света момент алгоритмите на Google изглежда подкрепят Обама. 

При търсене за "Obama" и последвало търсене за "гей брак", "Иран" или "медицинска реформа", Google персонализира резултатите така, че първите от тях да са свързани с предходното търсене за Обама. Същото обаче не се отнася за Мит Ромни, чиито резултати не са персонализирани. 

Причината вероятно е в по-голямата популярност на ключовата дума "Obama", дължаща се на текущия мандат на президента и като цяло на по-голямата му подкрепа от страна на интернет потребителите. Именно затова той се нарежда сред популярни ключови думи като "iPhone", "Twilight" и др., докато Ромни остава назад.

 

Тагове: