На 15-ти юли тази година Amazon празнува 20-ия си рожден ден. Както можем да предположим, очакват ни сериозни промоции, но мащабът вероятно е по-голям, отколкото си представяме. Компанията обяви, че “Prime Day” ще бъде по-впечатляващ от Черния петък, а промоциите ще се появяват на всеки десет минути, при това във всички категории — от дрехи до електроника.

Особеността на Prime Day се крие в името. Отстъпките ще работят само за Amazon Prime потребители в САЩ, Великобритания, Испания, Япония, Италия, Германия, Франция, Канада и Австрия. Целта на кампанията е да привлече повече потребители да пробват Prime, след което да продължат да го използват. По официални данни средният Prime потребител харчи повече от двойно от не-Prime аналога си (1500 долара срещу 625 долара годишно).

За да участвате не е нужно да плащате за Prime, тъй като може да изпробвате опцията безплатно за 30 дни, стига да се намирате в някоя от посочените страни.

А знаете ли, че Alexa вече е отворена за разработка от трети страни?