Amazon е една от компаниите, които отказват да правят големи промени по дизайна и ползавемостта на платформата си. Всъщност интерфейсът на Amazon търпи толкова малко промени, че отдавна съществува в собствена категория.

Достатъчно е да разгледате развитието му през годините посредством Wayback Machine, за да видите колко малко са промените. Наскоро Джеф Безос и компания направиха първата голяма промяна по екрана за влизане от десет години насам. Той вече не ви пита дали сте стар или нов потребител директно и не включва обяснителното "Моят имейл адрес е", а дизайнът е много по-подходящ за малки екрани, без да търпи големи промени. Промяната демонстрира увереността на абсолютен гигант в онлайн търговията, която Amazon не е имала преди години.

Днес активните потребители на най-големия онлайн магазин са над 200 милиона. А знаете ли, че Amazon купува Twitch за почти милиард долара?