На 22 април се навърши точно една година от представянето на Facebook бутона „Like” (българският му вариант е “Харесва ми”). Социалната мрежа демонстрира социалната функция на конференцията F8 миналата година. През първата седмица след пускането на бутона той бе инсталиран от 50 000 уебсайта, за по-малко от месец тази статистика нарасна на над 100 000 страници, а в момента над 2,5 милиона сайта сайта вече го използват, за да се популяризират онлайн. Всеки ден над 10 000 уебсайта интегрират бутона „Like”, който позволява на интернет потребителите бързо и лесно да споделят разнообразно текстово, графично и видео съдържание в профилите си във Facebook. И докато лудостта по социалната функция растеше, появиха се и чуждоезични варианти на „Like”, включително и българската версия „Харесва ми”.

 

Тагове: