В условията за използване на Facebook ясно пише, че социалната мрежа може да използва вашата информация и генерирано в рамките й съдържание за вътрешни дейности, "включително отстраняване на проблеми, информационни анализи, тестове, изследвания и подобрения на услугата".
Според едно от последните изследвания в списание Proceedings of the National Academy of Science, Facebook е направила малки промени в съдържанието, което около 689 000 потребители виждат в ограничен период от време. Статусите, натоварени с по-сериозно емоционално съдържание, без значение дали позитивни или негативни, са били скривани, за да се анализира как отсъствието им влияе на настроенията на потребителите. Оказва се, че отсъствието на жива интеракция или невербални методи не е не пречи на хората да се почувстват директното въздействие на емоциите и те действително се чувстват ангажирани с тях. Facebook уточнява, че постовете не са били напълно премахнати.
Потребителите са можели да ги видят след презареждане на началната страница или при посещение на личния профил, в който се намират.
А знаете ли, че Facebook вече приема 70 пола в британската си версия?