Наскоро Facebook даде първия си финансов отчет за новата година. Резултатите би трябвало да удовлетворят инвеститорите, недоволни от слабото представяне на борсата. Facebook споделя, че активните потребители вече са над 1.28 милиарда.

По-впечатляващо е, че 1 милиард от тях използват социалната мрежа на мобилно устройство поне веднъж месечно. Именно прекалено тесният фокус върху десктоп версията бе основен проблем на Facebook и, съдейки по цифрите, Марк Закъбърг и компания успешно преместват усилията си към по-малките дисплеи. Facebook печели средно по 5.18 долара от реклама на потребител в САЩ и Канада годишно, което е 80% скок спрямо същия период през миналата година.

Някои анализатори обаче не са напълно доволни. Нейт Елиът от Forrester Research съжалява, че Facebook не споделя как се движи тийн потреблението. Социалната мрежа не анонсира видео реклами, нито собствена мобилна рекламна мрежа, което също се вижда като разочарование. Марк Закърбърг споделя, че една от големите надежди на Facebook и WhatsApp да продължи да се развива независимо.

А знаете ли, че Facebook придоби Moves?