От години Facebook позволява да скривате рекламите, които не харесвате. Опцията не се използва от твърде много потребители, тъй като е скрита зад светло сив бутон, който не е особено лесен за забелязване, а и мнозина не подозират, че изобщо съществува.

Отскоро можете не просто да скриете рекламата, но и да посочите защо точно не ви допада. Някои от опциите са "Спам е", "Не е свързана с мен" и "Виждам я твърде често". Още по-интересно е, че можете да отбележите добрите и подходящи за вас реклами с позитивна оценка. Резултатът от всичко това е, че Facebook ще ви показва много по-подходящи за вашите интереси и нужди реклами. Имайте предвид, че системата отчита най-вече рейтингите на потребители, които не злоупотребяват с менюто и не скриват всяка реклама.

Резултатът е, че потребителите, които оценяват рекламите, които виждат, скриват с 30% по-малко от тях.

А видяхте ли динозавъра на Facebook?