Graph Search не е единствената нова възможност на Facebook. Наскоро Марк Закърбърг и компания обявиха, че добавят възможност за подаряване на подаръци чрез стандартни ваучери. Достатъчно е да изберете потребителя, на който искате да изпратите сумата, и да посочите магазините, в които той да може да я използва. Възможно е ваучерът да съдържа обща сума, която получателят сам да разпредели между различни вериги. При първото зареждане на ваучера може да избирате между Target, Sephora, Jamba Juice и Olive Garden. В последствие картата може да се презарежда както от притежателя си, така и от други Facebook потребители, като балансът й може да се проверява през мобилното приложение на социалната мрежа.

Интересно е, че Facebook анонсира бизнес, който разчита на физически носител през 2013 г. Марк Закърбърг вярва, че платформата за подаръци Facebook Gifts може да донесе много приходи и да помогне на социалната мрежа да оправдае високите очаквания на акционерите си.

 

Тагове: