Facebook определено не е първата компания, която използва браузинг историята ви за по-прецизно таргетиране на рекламата, но, имайки предвид потребителската база на социалната мрежа, новината е важна.

Наскоро Марк Закърбърг и компания обявиха, че Facebook започва да следи навиците ви, за да показва по-прецизно таргетирани реклами. За щастие на потребителите, които не искат да са част от подобен тип таргетиране, могат просто да се откажат от прецизното таргетиране, макар процесът да не е твърде лесен. Научете как работи той в подробната статия на Gizmodo. Опцията все още не е активна, но се очаква да започне да работи постепенно в следващите няколко седмици.

Разбира се, изключването й има и негативен ефект — съдържанието, което виждате в рекламните блокове, ще бъде по-несвързано с вашите интереси. А знаете ли как би изглеждал супермаркет без реклами?