По време на мобилния конгрес в Барселона Дрю Хюстън, главният изпълнителен директор на Dropbox, споделя, че не е фен на iCloud. Припомняме, че Стив Джобс е искал да купи Dropbox през 2009 г., но стартиращата тогава компания отказва, смятайки, че ще се развива по-добре самостоятелно. Това се оказва чудесно решение - в момента Dropbox е лидер при клауд услугите.

Хюстън твърди, че потребителите трябва да внимават и да избягват да използват клауд услугите на отделни компании, защото така ограничават съдържанието си в тях. Вече сме писали подробна статия по тази тема, която може да прочетете тук.

Като отличен пример за разумна компания Хюстън дава Samsung. В началото корейците разработват своя платформа, но бързо преминават към Dropbox, защото знаят, че тя работи с всички операционни системи и устройства.

Тагове:
Още от Social