Рекламната политика на Google не спира да еволюира. Компанията винаги се е стремяла да предостави относително ненатрапчиво съдържание на потребителите, за да не ги отчуждава, но един от последните ходове бе, меко казано, странен.

За щастие експериментът е прекъснат. В последните няколко седмици Google изпробва големи, цветни банери над някои спонсорирани резултати. Пример е авиокомпанията SouthWest Airlines, чиято реклама в новия формат може да видите в скрийншота. Ръководителят на Search подразделението в Google, Амит Сингал, споделя, че компанията се е отказала от банерите, тъй като те са твърде натрапчиви за потребителите.

Всъщност, не знаем дали момчетата от Маунтин Вю изобщо са планирали подобен формат да стане част от рекламната им политика или просто са правели A/B тестове. Какво е вашето мнение?

А знаете ли, че Google придоби Spider.io?