Добра новина от Google. След продължителни тестове на потребителското поведение, компанията разбира, че рекламите за приложения на цял екран не са добра идея. Interstitial форматът е една от най-досадните тенденции, които виждаме реализирани все по-често. Става въпрос за рекламите на цял екран, които ви питат дали искате да свалите мобилното приложение, вместо да продължите да използвате сайта.
Google прави тестове на собствената си реклама за Google+. Оказва се, че само 9% от потребителите избират да го свалят, докато, забележете, 69% напускат сайта и не се връщат, за да достигнат до информацията, която се търсили. След преминаването към малък банер, който не блокира съдържанието, активните потребители скачат със 17%, а инсталациите на мобилното приложение падат с едва 2%.
В следствие на това поведение, Google решава да се откаже от този формат. Надяваме се ходът на компанията да повлияе на индустрията.
А знаете ли, че Facebook тества опция за директно пазаруване в приложението?