Току-що Instagram направи важна промяна в начина, по който представя рекламите в платформата си: сега може да се клика върху тях.

Това работи само за новите „въртящи" се обяви, представени в платформата днес. Тези реклами ви позволяват да плъзнете наляво и надясно, за да ги прегледате чрез слайдшоу изображение. Връзките към интернет страниците се показват под изображенията.

От компанията твърдят, че „въртящите" се реклами са по-гъвкав вариант за брандовете. Например модните фирми биха могли да показват повече от външния вид на един и същ продукт, а ресторантите могат да показват различните съставки, които влизат в ястието.

От Instagram не споменават дали тази опция ще стане налична за всички потребители, но най-вероятно това ще се случи рано или късно, особено ако потребителите отговорят положително на новия стил на рекламите.

Instagram ще пусне въртящите се обяви в ограничен размер през следващите седмици. Включването на връзки към уебсайтовете има смисъл, защото позволява на потребителите да посетят адреса на продукта, който се рекламира.

 

A New Way for Brands to Tell Stories on Instagram from Instagram on Vimeo.

 

Прочетете още: Десет българи в Instagram, които трябва да последвате веднага 

Тагове: