MySpace спира да се конкурира с Facebook като социална мрежа. Вместо това уебсайтът ще се фокусира върху музиката и забавлението, като ще се опита отново да привлече хората под 35-годишна възраст. Целта на MySpace е отново да се превърне в място за изява на най-известните и на тепърва прохождащите музиканти и артисти, които да представят там най-новото от творчеството си. За целта сайтът се сдоби с чисто нов външен вид. Богатото музикално съдържание на MySpace ще бъде допълнено с информация за киното, телевизията и компютърните игри. Посетителите могат да се абонират за най-горещата информация за любимите си групи и актьори, могат да следват профилите на други потребители, които влизат в официалния списък на сайта с „авторитети” по различни въпроси. Личните страници вече ще са стандартизирани, но все още ще предлагат възможност за индивидуални настройки. Засега новата версия на MySpace ще е достъпна за ограничен брой потребители, но до края на ноември ще е отворена за всички.

 

 

 

Снимка: Асошейтед прес

Тагове: