Google представя нововъведение в търсенето на изображения с търсачката. То ви позволява да сортирате резултатите вече и по „subject” (по тема). Досега графичните материали се подреждаха по значимост („relevance”). Новата опция, според Google, ви дава възможността по-лесно да намерите даден образ, дори и да не сте сигурни как точно да го потърсите. Например, ако не помните как се нарича виенското колело в Лондон, можете просто да пуснете търсене за „Лондон”, да сортирате резултатите по тема и да разгледате отделните групи изображения, посветени на „Окото”, „Бигбен” и „Уестминстърското абатство”.

 

За да реализира сортирането по тема, Google използва „алгоритми, които идентифицират връзките между изображенията, намерени в мрежата.” След това образите се подреждат във визуални групи, като технологията за тази стъпка е базирана на Google Similar Images и Google Image Swirl. Опцията вече е достъпна и през българоезичната версия на търсачката.

 

 

Тагове:
Още от Social