Скоро можете да очаквате повече рекламно съдържание в Instagram фийда си. Видовете и количеството на спонсорирано съдържание ще бъдат увеличени, съобщи компанията в пост в корпоративния си блог.
Спонсорираните постове, които доскоро не се различаваха особено от нормалните такива, вече са реклами с “директен отговор”, което означава, че освен снимка и текст те ще съдържат и бутон за действие. По този начин потребителите ще могат да купят продукт, да се регистрират за услуга или да инсталират приложение на смартфона си директно, докато разглеждат снимки в Instagram. Подобна функционалност беше представена през март тази година, но досега тя беше експериментална. Тестовата фаза вече е приключила, така че скоро можем да очакваме повече и по-разнообразни реклами. Instagram ще използва и нова система за таргетиране, базирана на по-детайлна информация за потребителите. Доскоро приложението имаше достъп само до данни за възраст, пол и местожителство, и то само в случай, че те са посочени във Facebook профила на потребителя. Личната информация от Facebook вече ще се използва много по-свободно и ще служи за по-добре планирано насочване на рекламите.