Facebook предприема нови стъпки за намаляване на спама и нежеланото рекламно съдържание в личния фийд.
Промените не таргетират стандартните уеб реклами, а по-скоро постовете на корпоративни страници, които подтикват към действие от страна на потребителя. След като обеща да регулира публикуването на like-bait статуси, Facebook ще направи същото с някои от публикациите на продуктови и корпоративни страници. Постове, които подтикват към купуване на продукт или сваляне на приложение, участие в промоция или игра без контекст и такива, които използват същото съдържание като реклами, няма да бъдат допускани. Решението за тази промяна бе взето след потребителско проучване за евентуални начини за подобряване на фийда. Екипът на Facebook уверява, че личните и корпоративни страници, които не публикуват спам или некоректни рекламни съобщения, няма да бъдат засегнати от промяната.
А знаете ли, че вече може да благодарите на приятелите си във Facebook?