Може би си спомняте, че през май YouTube обяви своята програма за професионално видео съдържание, с която планира да продължи своята политика на превръщане на сайта за видеосподеляне в алтернатива на класическата телевизия. Google отдавна финансира някои от най-добрите и успешни канали, известни още като "спонсорирани канали" - писали сме за някои от тях в класацията на любимите ни YouTube творци.
Последните 200 милиона долара, отделени от Google тази пролет, са повече от успешна инвестиция. Компанията отбелязва, че най-популярните десет от финансираните канали отбелязват по повече от 1 милион гледания всяка седмица.
Заедно с позитивния анонс YouTube обяви и официалното си приложения за PlayStation 3. Порталът не крие, че се стреми да открие своето място и в развлекателните центрове на зрителите, а не само в компютрите, смартфоните и таблетите им.