Instagram не е единствената услуга, която прави сериозни промени по условията си за използване. Преди няколко дни потребителите на Foursquare получиха имейли, които водят към "Privacy 101", документ, написан на човешки език, който се стреми да обясни на всички потребители какви права има Foursquare и как може да се използва генерираната от тях информация. 

За разлика от Instagtam, новата политика на Foursquare не предизвика особен медиен шум, тъй като клаузите в нея не звучат особено заплашително. Instagram също обяани условията си по-ясно, но вече бе късно и много от потребителите смятат, че снимките им ще бъдат използвани с търговски цели. 

Ако използвате Foursquare, трябва да знаете, че пълното ви име вече ще бъде видимо за всички, а не само за приятелите ви, а последните ви чекирания ще са достъпни за бизнес организации, при това не само тези, направени в последните три часа. 

Като цяло Foursquare успява да запази позитивния си облик, въпреки промените. 

 

Тагове: