Не бихме казали, че QR кодовете се радват на голяма популярност в България. Те обаче са доста полезен инструмент и в списание HiComm вече експериментираме с тях. В последния ни брой ще откриете семпъл QR код, който води към обширен тест на продукт на интернет страницата ни. Кой е той обаче, оставяме да разберете сами. 

 

QR кодовете може да ви изглеждат като скучна вариация на тема „баркод”. Уверяваме ви, че това не е вярно. Технологията позволява 30% толерантност при разчитане на образа. Оказва се, че има дизайнери, които се занимават със създаването на нестандартни QR кодове, които граничат с изкуство. Попаднахме на интересна селекция от Mashable с образци на точно такива необичайни творения. Някои от тях са концептуални, но други са участвали в рекламни кампании. Провокативният им дизайн със сигурност би ни накарал да сканираме някои от тях и да проверим каква информация съдържат. Питаме ви обаче колко от вас са сканирали QR код досега и колко от вас биха го направили за някое от тези дизайнерски решения.

 

Тагове:
Още от Social