Компанията Mozilla работи над радикална промяна на интерфейса на своя популярен браузър Firefox. "Възможно е да ни се наложи да спрем да го наричаме браузър. „Браузър" - това е вече остаряла дума. Хората не гледат страниците, толкова и по същия начин, както преди", казва пред сайта TechCrunch директорът на разработките в компанията Джонатан Найтингел.

„Към промените в Mozilla ни наведе мисълта, че много от съвременните потребители браузърът не им е необходим предимно за разглеждане и търсене на обикновените страници, а основно за достъп до по-сложни уеб приложения и социалните мрежи".

 

Според плановете на Mozilla, новият браузър трябва да е много простичък и интуитивен. Потребителите трябва да могат да добавят и махат иконки, да преместват почти всички елементи и да променят самия софтуер по свое желание. Журналистите, които се запознаха с предварителната версия, наречена Australis, отбелязаха голямото сходство с Google Chrome. Според разработчиците на браузъра, стабилната версия на Australis ще се появи не по-рано от месец октомври тази година. 

Тагове:
Още от Social