Както очаквахме, Beats Music вече е онлайн и може да се използва в САЩ. Услугата е отговор на Pandora, Rdio, Spotify и други подобни платформи. Beats залага на нова концепция, която не включва реклами в нито един план.

За сметка на това Beats Music няма безплатна версия, е само пробен период, след края на който не може да се възползвате от услугата по какъвто и да било начин. Месечната цена е 10 долара, а семейният план струва 15 долара на месец за 5 потребителя в мрежата на американския оператор AT&T. Beats Music има официални клиенти за iOS, Android и Windows Phone. Платформата, разработена с участието на Трент Резнър от Nine Inch Nails, разчита на жанрове и подбрано от хора, а не алгоритми съдържание.

Предполагаме, че услугата няма да измести Spotify, Pandora и Rdio, но силният маркетинг апел със сигурност ще проработи на някои пазари.

Тагове:
Още от Social