Fast Company получава екслузивен достъп до бъдещето на TED, популярната платформа за вдъхновяващи лекции.

Основата на съвременния дизайн на сайта и плеъра е поставена още през 2006 г., само година след стартирането на YouTube, така че не би било преувеличено ако определим TED като един от първите масови виде сайтове.

Седем години по-късно платформата получава първия си голям редизайн. Основната цел на новата визия е да изравни шансовете за гледане на популярните лекции с по-малките, обикновено идващи от независими TEDx събития. Най-отпред са изведени и допълнителните опции, които много потребителите не забелязват. Както може да видите от скрийншотите, очакваме и голям редизайн на мобилното приложение за iOS и Android.

Ако искате да изпробвате бъдещето на TED, кандидатствайте за достъп до затворената бета тук.