След цялата драма около премиерата на The Interview и пускането на комедийния филм в различни онлайн платформи, това се оказа правилен ход за Sony. Филмът е генерирал над $15 млн. в празничния уикенд, само от онлайн покупки и наемане в САЩ и Канада. Студиото обяви също, че лентата е била закупена повече от 2 млн. пъти.
Тези цифри надминават многократно “постижението” на филма в кината за същия период, където изкараната сума е едва $2.8 млн. Тази цифра със сигурност е повлияна от факта, че филмът в Северна Америка е показван само в сравнително малко независими кина. Ако и големите мултиплекси показваха The Interview цифрите със сигурност щяха да са доста по-различни, отбелязва The Verge.
Според източници на изданието основната част от продажбите на филма са станали през YouTube и Google Play Movies. Освен там филмът беше наличен и в Xbox Video и специален сайт на Sony, като вчера се появи и в iTunes, след първоначалния отказ на Apple. Цифрите, които Sony предоставя включват само събота, така че информацията за целия уикенд вероятно ще е малко по-различна.
Боксофисът на комедията всъщност се следи изкъсо, тъй като драмата около него го превърна в ранен експеримент за това как би реагирала публиката ако филм се появи едновременно онлайн и в кината. Филмовите студиа отдавна избягват темата, тъй като се страхуват, че онлайн дистрибуцията - легална или не - ще навреди на продажбите на билети и приходите им. В свое изявление студиото отбелязва, че за едва четири дни The Interview вече е “онлайн филм номер 1 за Sony Pictures за всички времена”. Интересно как е съставена тази статистика, тъй като досега няма друг голям филм на Sony, който да е пуснат по този начин.
Вие гледахте ли The Interview? Какво е мнението ви за лентата? Споделете в коментарите.
Прочетете още: The Interview е най-популярното YouTube видео в момента