След като само за две седмици след старта си Google+ се сдоби с 10 милиона регистрирани потребители, интересът към социалната мрежа може би замира. Experian Hitwise, компания, която се занимава с уеб статистика, съобщи, че в САЩ трафикът към новия гугълски проект намалява. За изминалата седмица е отбелязан 3% спад (броят посещения на Google+ в САЩ възлиза на 1,79 милиона). Experian Hitwise разкрива още, че има 10% спад във времето, което абонатите на социалната мрежа прекарват в нея. Те се задържат в Google+ около 5 минути.
Google коментира, че данните на Experian Hitwise може би не са съвсем коректни по няколко причини. Първо, това са данни само за САЩ. Второ, статистическата компания най-вероятно отчита само трафика към стартовата страница на Google+. Тя се посещава и от нерегистрирани потребители, които проверяват дали могат да се включат в проекта. Трето, Experian Hitwise не може да засече трафика от мобилни телефони и приложения, както и активността от навигационната лента, достъпна през всички гугълски продукти. Google обещава да пусне собствен доклад за посещаемостта на Google+, но планира да го направи, когато първоначалният огромен интерес се уталожи и трафикът се нормализира.
Следващият голям пик в интереса се очаква при пускането на бизнес профилите за Google+.