Не искаме да звучим крайно негативно, така че просто ще отбележим, че Twitter се… променя. Идеите на главният изпълнителен директор Дик Костоло може и да не допадат на всички, но изглежда реформите са на път да станат още по-значими. 

По време на конференцията на асоциацията за онлайн новини в Сан Франциско Костоло сподели, че няма планове Twitter да се превърне в медийна платформа, която да прави всичко с цел увеличаване на рекламните приходи. Въпреки това простата и елегантна концепция за текстови съобщения от 140 символа ще бъде разширена. Синята птица е на път да започне да поддържа разширено съдържание. Туийтовете, например, ще могат да представляват интерактивни анкети, чрез които авторите им да анализират общественото мнение по време на събития в реално време. 

Възможно е Twitter да добави и API за разработка на приложения, които да функционират в рамките на един туийт.

 

Тагове: