Twitter, микроблог системата с огромна популярност, се готви за нов бизнес модел. Доскоро на пръв поглед там всичко беше безплатно и всеки трупаше популярност в зависимост от съдържанието, което публикува. Сега обаче нещата се променят с бързи темпове. Компанията представи услугата „promoted tweets”, която струва по 100 000 долара на клиент. На практика рекламодателят си плаща, за да може публикуваното от него съдържание в Twitter, да излиза на първите места при търсене в системата и да се появява в списъка с най-горещите теми в момента.
Задава се и още една възможност за платена популярност. Микроблог системата ще продава места в списъка с препоръчани за следене потребители. Компанията обаче обещава, че тези предложения все още се генерират в зависимост от това кого следите вие и приятелите ви в момента. Тарифата за платената услуга все още не е обявена.