Twitter продължава да се променя в по-скоро неприятна посока. Както писахме в подробния си анализ, присъствието на компанията на борсата изисква по-бърза монетизация. Поредната стъпка в тази посока е прикачане на различни форми на не твърде очевидна реклама към хаштагове.

Така, например, потребителите, които споделят впечатление от сериала Selfie на ABC с хаштаг #selfieABC, ще получат предложение да прикачат кратко видео и текст към туийта си. Към момента опцията работи само в iOS приложението и не за всички туийтове. Радва ни, че потребителите трябва да се съгласят, за да прикачат мултимедийния компонент, но не е сигурно дали това няма да се случва задължително в бъдеще.

Все повече потребители решават да използват алтернативни клиенти, за да си спестят някои от новите елементи. За съжаление максималният брой активации е ограничен от системата с токъни, която Twitter въведе преди няколко години.