Yahoo има огромни очаквания от Tumblr. Мариса Мейър и компания се надяват да подмладят бранда, придобивайки една от най-свежите съвременни социални платформи. Tumblr апелира към най-активните интернет потребители, но последните данни на Quantcast твърдят, че уеб трафикът към десктоп и мобилната версия на блогинг платформата падат значително.
Докато в началото на годината Tumblr отбелязва 16 милиарда месечни импресии, днес те са едва 4.7 милиарда. Спадът е стремглав, но една от възможните причини не е негативна за Yahoo. Става въпрос за мобилното приложение на Tumblr, което се промотира изключително силно на всички потребители, които посещават сайта през смартфон или таблет. Разбира се, можем да бъдем сигурни, че определен брой потребители се е отдръпнал от Tumblr, научавайки за новия му собственик.
Смятате ли, че Tumblr ще пострада от придобиването? А знаете ли, че Tumblr се изправя срещу съдържанието за възрастни?
Коментари (0)