Wall Street Journal споделя, че първите реклами в Instagram потока ви може да е появят в началото 2014 г. Facebook работи активно по планове за монетизация на най-популярната платформа за споделяне на снимки, но все още няма ясна концепция как ще работят те.
Основното притеснение на Марк Закърбърг и компания е, че Instagram е ориентирана най-вече към млади потребители, които са особено чувствителни към рекламно съдържание и са по-склонни да се откажат от дадена платформа, ако маркетинговите послания ги дразнят. Можем да бъдем сигурни, че Instagram няма да включва натрапчиви реклами като Facebook.
Пример за по-прикрит план за монетизация е Twitter. Микроблогинг услугата включва спонсорирани съобщения в потока ви относително рядко. Вместо това тя разчита на спонсорирани туитове в началото на горещи теми, както и на спонсорирани хаштагове. Бихте ли спрели да използвате Instagram, ако услугата започне да показва реклами?