През септември миналата година Google представи любопитно нововъведение в търсачката си. Функцията Instant на практика е мигновено търсене, което ви предлага възможни фрази за търсене, докато набирате текст, и едновременно с това обновява списъка с резултатите от търсенето ви с всяко натискане на клавиш от клавиатурата. Сега Yahoo обогатява собствената си търсачка с подобно решение. Yahoo Search Direct наподобява Google Instant с няколко малки разлики. Докато набирате текст в полето за търсене, се появява списък с 10 възможни предложения за пълната фраза и 3 възможни резултата за това, което търсите. Пълната страница с резултатите обаче не се обновява с всеки следващ въведен символ. Още преди да започнете да въвеждате текст, само кликването в полето за търсене отваря списък с 10-те най-горещи теми на деня. Освен това Yahoo използва Search Direct, за да рекламира собствените си услуги. Почти всяка буква в английската азбука извиква на първо място резултат със сайт на Yahoo. Search Direct все още е на ниво бета версия и е достъпна функция само за потребителите в САЩ.

 

 

Тагове:
Още от Social