Един от гигантите в интернет, Yahoo, се бори за оцеляване. Компанията предприе сериозни мерки за съкращаване на разходите. Така в началото на миналата седмица бяха уволнени 600 души (близо 4%) от персонала. Голяма част от тях са били разпределени в различни продуктови екипи. Освен това беше обявено, че Yahoo ще „затвори” някои сайтове като Yahoo! Buzz, Delicious, MyBlogLog и други. Впоследствие компанията потвърди тъжната съдба на Buzz и се сблъска с огромно интернет недоволство срещу плановете за смъртта на Delicious. В крайна сметка Yahoo разкри, че всъщност планира продажбата на мрежата за споделяне на букмарки. Интернет лидерът мотивира решенията си така: „Част от нашата организационна стратегия включва отрязването на инвестициите ни в продукти, които не отговарят на очакванията ни, за да се фокусираме по-добре върху силните си страни и да можем да инвестираме в иновации през идната година.”
Коментари (0)