Идеята зад стандарта Do Not Track е повече от достойна. Той гарантира на потребителите, че сесиите им няма да се следят с цел таргетиране на рекламно съдържание (и не само). За съжаление все повече компании се отказват от поддръжката на Do Not Track.

След като Google и Facebook обявиха, че спират да го поддържат, Yahoo ги последва. В официално изявление Мариса Мейър и компания твърдят, че най-добрият интернет е персонализираният. Именно затова компанията предпочита да разположи опцията "Do Not Track" в своите настройки и да не признава общата, която може да включите за всички сайтове от настройките на браузъра си.

Все повече потребители и анализатори смятат, че съществуването на стандарта "Do Not Track" се обезсмисля, тъй като някои от основните интернет гиганти отказват да го поддържат.

А знаете ли, че Yahoo ще излъчва по един концерт безплатно всеки ден?