YouTube привлича повече от 1 милиард зрители месечно, което прави видео портала най-голямата сила в онлайн развлеченията. Ето защо YouTube посвещава седмицата от 19-25 Май на най-харесвания жанр – комедията!

Youtube Comedy Week е едноседмичен комедиен фестивал, на който са поканени най-харесваните и обичани youtube звезди. Шоуто започва в 3ч. сутринта българско време с двучасово живо включване, което може да следите тук, а ако линка случайно не работи, просто отворете YouTube.com и кликнете върху надписа Comedy Week намиращ се точно до логото на YouTube. Така веднага ще бъдете препратени към специализирания канал с видео клипове и новини.

Гости на встъпителното двучасово живо включване са филмовите звезди Бен Стилър, Винс Вон и Сет Роугън. Други участници в живото включване са Тим и Ерик от Comedy Central, ТВ водещия Конан О'Брайън и Рейн Уилсън. Комиците Рики Джървайс, Сара Силвърман и YouTube звездите братята Герегъри, Rhett & Link и Райън Хига също ще се грижат за доброто ви настроение.

Вицепрезидентът на маркетинг отдела на YouTube Даниеле Тайт заяви, че фестивалът има важна цел да даде информация за това колко популярен е жанрът комедия , за YouTube.

 

"Една трета от нашите топ 100 канала са комедиини", казва тя.

 

Даниеле Тайт иска широката общественост да разбере, че заедно с изгряващите и наложили се вече звезди на YouTube, които генерират стотици милиони гледания и мнения от потребители, най-известните имена от шоу-бизнеса също могат да произвеждат професионално съдържание.

 

След шоу на живо, представленията и случващото се на сцената ще бъде архивирано в youtube.com / comedyweek. А нови живи предавания ще продължат да се излъчват всяка вечер от седмицата (отново в 3ч. сутринта българско време).

Излъчването на живо, не е нещото, с което YouTube е най-известен, но Тайт казва, че това е "все по-голяма част от нашата платформа."

През октомври YouTube излъчи скока на Феликс Баумгартнер от „ръба“ на космоса, което бе гледано на живо от 8 милиона души.

 

"Това беше 8% от целия интернет стрийминг," казва тя. "Това беше голям успех."

 

YouTube започна инициатива в началото на 2012 г. чрез която ще се вложат $ 100 милиона за финансиране на създаването на 100 оригинални канала, които да предложат още по полирано съдържание за потребителя.

Междувременно броят на заявките от създателите на YouTube съдържание да участват на фестивала е огромен, отбелязва Тайт. Промоции за „Comedy Week” започнали да се появяват онлайн през изминалата седмица с участието на бившия губернатор на Калифорния Арнолд Шварценегер (които не се очаква да се появи по време на събитието, но е фен на YouTube).

 

Даниеле Тайт се надява да направи „Comedy Week“ ежегодно събитие. "Това е моята мечта", казва тя.


 


 

Тагове:
Още от Social