Макар все още да има 50% пазарен дял, Internet Explorer постепенно спира да се използва от все повече потребители, най-вече заради лошите спомени от версии 6 и 7. Истината е, че в момента IE е напълно годен конкурент на Chrome, Firefox и Safari, при това изключително бърз и отлично интегриран с Windows 8 и новия, модерен интерфейс на Windows.

Microsoft разчита на средствата на самоиронията, за да покаже на потребителите, че да мразиш Internet Explorer вече не е готино. Новата реклама включва стереотипен интернет трол, който живее в мазето на майка си и се тъпче с вредна храна, докато пише негативни коментари под всевъзможни новини и статии в мрежата. Ако четете коментарите в HiComm.BG, би трябвало да знаете какво имаме предвид. 

Слоганът на кампанията е "Internet Explorer Sucks… less".

Не пропускайте да я изгледате. Какво е вашето мнение за нея?

 

 

Тагове: