Добре знаем, че въпреки все още големия си брой потребители, Flickr се движи по инерция. Платформата отдавна не е привлекателна нито за фотографи, нито за любители. Докато първите се ориентират все по-бързо към 500px, вторите преминават към по-любителски места за споделяне като Instagram, които имат и мобилен фокус. 

Откакто Мариса Мейър е главен изпълнителен директор на Yahoo, компанията и нейните услуги демонстрират стремеж към влизане в крак с времето. Бившата високопоставена служителка в Google е известна със своя перфекционизъм и внимание към детайлите и хората, които наема, споделят нейните качества. 

Новата надежда на Flickr се казва Адам Каан. Бившият фотограф на National Geographic и създател на няколко успешни компании, една от които продадена на Adobe за 120 милиона долара, заема позицията на технологичен директор. Най-важната насока за Flickr е фокусирането върху мобилния пазар, който отдавна е най-важен.