Владимир Тодоров обожава автомобилите, музиката, книгите, маркетинга и най-вече спорта. Спортува ежедневно, бяга маратонски разстояния и играе футбол.

Той е една от 7-те известни личности, посланици на социалната кампания Carat Run. Преди да стане маркетинг мениджър на Opel България, Владимир е бил маркетинг и ПР мениджър на Chevrolet за България, както и на Hyundai. Твърди, че общото между автомобилите, спорта и технологиите е емоцията, а ние имаме всички причини да му вярваме - не само заради докторската му степен по маркетинг, а защото от 22 години е запален фен на Манчестър Юнайтед, следящ отблизо събитията в клуба.

Той, заедно с икономиста Владимир Каролев, класическата пианистка Мария Каракушева, журналистите Сибина Григорова, Константин Вълков и Михаил Дюзев и изпълнителния директор на Carat Bulgaria – агенцията, инициатор на социалната кампания, споделят ежедневно във Facebook, Twitter и Instagram своите спортни дейности и здравословен начин на живот с #4040caratrun.

Всички те трябва да пробягат поне 40 километра в рамките на 40 дни, а ако инициативата ви допадне, можете да се включите и вие, като споделите през смартфона си вашия маршрут, пробягано разстояние или друга спортна дейност с хаштага на кампанията.

 

 

 

 

Защо се включихте в инициативата #4040caratrun?

Обичам да спортувам. Спортът e важна, неизменна част от моя живот. Искам да виждам повече хора, които спортуват. Затова и приех да участвам - да мога да промотирам идеята за здравословен начин на живот, ползите, които спортът носи, и че няма невъзможни неща.

 

Какво спортувате? Как и защо започнахте?

Бягам вече 17 години. Бях с наднормено тегло и трябваше да направя нещо по въпроса. Впоследствие бягането се превърна в част от ежедневието ми. Играя футбол от малък и сега всяка седмица играем с приятели. Много обичам да карам колело. Зимата – ски и/или кънки, когато успея да намеря време. Основно - тичане и футбол, независимо от сезона.

 

 


 

Бягате всеки ден от 17 години, как се отразява това на тялото ви, има ли този спорт негативен ефект?

Както споделих, трябваше да се справя с излишните килограми. Свалих наистина доста – 30 кг. Спортът много ми помага да се разтоваря от забързаното ежедневие, зарежда ме, кара ме да се чувствам пълноценно. По отношение на негативните ефекти мога да кажа, че всяко нещо, когато е прекалено, има негативен ефект. Човек трябва да прави това, което му носи щастие и удовлетворение, което го кара да се чувства добре. Не трябва да се прекалява.

 

Разкажете повече за футболния отбор Opel SEE.

Ние сме млад отбор, формиран от колеги от региона. Не сме обиграни, но пък играем за удоволствие. Наскоро бяхме на световно първенство за купата на Opel в Рюселсхайм (където е и централата на марката). Представихме се... достойно. :)

 

Какво ви мотивира, как поддържате мотивацията си и какви съвети бихте дали на тези, за които третият път е максимумът?

Всичко е воля и дисциплина. Поставяйте си цели, фокусирайте се и ги постигайте. Резултатите ще дойдат неминуемо. Имам любим девиз – Pain is only temporary. Victory is forever! Аз съм много състезателна натура, обичам да доказвам на себе си, да постигам цели. Искам да виждам резултатите от това, което правя. Това важи не само за спорта.

 

На какво според вас се дължи фактът, че българите са най-малко спортуващото население в ЕС?

Не може да се отговори еднозначно. Можем да започнем с лична мотивация, да минем през липсата на формирани навици и да стигнем до цялостна политика в областта на спорта - липсват инициативи за насърчаване, липсват бази...

 

Кои спортове следите или гледате, кои са любимите ви спортисти и с какво ви впечатляват?

Футбол - английското първенство, Шампионска лига. Аз съм страхотен фен на Manchester United вече 22 години. Мисля, че това казва всичко!

 

Какво ви дава спортът, как мотивирате хората около вас да спортуват и те?

Спортът ми дава свобода, чувство на удовлетвореност, пълноценен живот. Спортът възпитава дисциплина. Спортът изгражда характер, воля. Сигурно ви звучи високопарно, но е точно така! Човек изглежда и се чувства много по-добре, когато спортува. И това се предава на хората наоколо. Те го виждат, усещат емоцията. Това е нещо като „предай нататък“.

 


 

Какво е общото между пиара на автомобили и пиара на спортни активности?

Аз съм основно маркетинг човек, макар и работата ми да е била обвързана с маркетинг и ПР. Става дума за система от управленски дейности по планиране, организиране и контрол с цел създаване и доставяне на стойност на потребителите и удовлетворяване на техните потребности. Цялостният маркетингов процес за изграждане и налагане на една марка и/или нейните продукти/услуги, вкл. правилна сегментация, таргетиране, позициониране, предлагането на правилния продукт и стойност, в правилното време, на правилното място, съобразно желанията и нуждите на клиентите – маркетингът винаги е маркетинг. Сега, когато високите технологии позволяват скъсяване на времето и дистанцията, клиентът е много по-добре информиран, знае и иска повече, формира своето мнение в мрежата, влияе се и оказва влияние и може да издигне или заклейми един продукт много бързо. Дори културните различия се размиват. Имаме глобални марки/продукти и глобални потребители.

Не съм маркетирал спортни събития, но мога за случая да цитирам Сър Алекс:

„Когато започвах треньорската си кариера, медиите все още не бяха издигнали футболистите до ранга на филмови звезди. Какво се случваше около тях, всички пикантерии около личния им живот не бяха обект на внимание. Сега далеч не е така, но това не е единствената промяна през годините. Стадионите в момента са много по-модерни, терените – в отлично състояние, а спортната наука има сериозно влияние върху подготовката ни за сезона...

Едно от нещата, с които мисля, че се справях добре през всички тези години, беше управлението на промяната. Вярвам, че можеш да я контролираш само като я приемеш. Това означава и да имаш доверие във всички нови хора, които наемаш. В минутата, в която вземеш един човек в екипа си, ти сякаш му казваш: „Вярвам ти. Заедно ще направим големи неща...“

 

Какво е вашето отношението към моторните (автомобилните) спортове?

Не съм чак толкова запален по автомобилните спортове като такива. Аз обичам да шофирам и обожавам автомобилите, но в по-чистия им вид. Харесвам спортни модели, а не състезателни.

 

 

 

Кои са технологичните постижения на #Opel през тази година, с какво ще откроите и запомните 2014-а?

Представихме официално новото поколение на Opel Corsa, новия ADAM ROCKS, ADAM S, супер спортната Astra OPC EXTREME, новото поколение VIvaro. Представихме също и следващото ниво на автомобилна свързаност – с въвеждането на системата OnStar в Европа през 2015 г. шофирането ще стане по-безопасно и комфортно. Започнахме производството и внедряването на още по-високотехнологични и ефективни двигатели, с намалени нива на вредни емисии и разход на гориво. Изобщо продължаваме нашата моделна и двигателна офанзива. Освен това отбелязахме 50-годишнината на дизайнерското студио на Opel – първото по рода си в Европа. Откриването му през 1964 г. е крайъгълен камък в развитието на автомобилната индустрия в Европа, тъй като това е най-голямото за времето си самостоятелно дизайнерско студио на автомобилна компания на Стария континент.

Как се развива кампанията Carat Run можеш да следиш в публикациите с #4040caratrun във Facebook и в Twitter.

Тагове:
Още от Social