Вчера, 29 октомври, в хотел Хилтън в София се проведе първият в страната ни Green Innovation Forum на тема „Как бизнесът ни да печели от зелени инвестиции?", където световни компании от различни сфери на икономиката разказаха как стратегиите за екологична устойчивост на бизнеса могат да бъдат успешно съчетани с финансов просперитет. Основното послание на събитието бе Силната икономика на XXI век е чистата икономика.
Лектори на форума бяха международни специалисти в областта на екологичната устойчивост от водещи световни компании и неправителствени организации. Присъстваха представители на над 20 компании, сред които гиганти като WWF, Toyota Motor Europe, Siemens, Aurubis България, Shell, Coca-Cola и COSMOTE.
Представител на гръцкия телеком беше д-р Марилена Фацеа, директор "Корпоративни комуникации", която акцентира върху това, как телекомуникационната индустрия може успешно да допринесе със стратегии в полза на околната среда.
Разбира се, като основен партньор на събитието, българският телекомуникационен оператор GLOBUL също дейно участва във форума. Галина Чулева, директор "Реклама и комуникации" в телекома, представи доклад на тема „Изграждане на зелен имидж в България - предизвикателства и възможности".
Източник: MobileNews.bg