Gallery "6634"
Броят на българските компании, осъществяващи продажби на своите стоки или услуги по Интернет се е увеличил двукратно през последната година и е достигнал 2% от всички предприятия, сочат данни на Националния статистически институт. През същия период делът на предприятията, които имат достъп до Интернет е нараснал с 8%, спрямо 2007 г. Като основни предимства на електронната търговия се посочват удобството, бързината на регистрация, възможността за проследяване на резултата от поръчките, както и за доставка на място.През отминалата година нарасна и броят на големите търговски вериги, които обявиха старт на своите онлайн магазини. Успоредно с това технологиите за електронна търговия станаха значително по-достъпни и за най-малките фирми и стартиращи предприемачи, благодарение на появата на модерни български решения, като Summer Cart. Развитието на локализирани решения, които съчетават богата функционалност с достъпна за българските условия цена, успоредно с повишаването на доверието сред крайните потребители, създава благоприятна основа за ръст на този сегмент и през новата година.
Очаквам истинският двигател за развитието на електронната търговия в България през следващите месеци да бъдат малките и средни фирми, защото създавайки собствен онлайн магазин, те автоматично се превръщат в пълноценни конкуренти на всяка голяма верига и получават бърз и лесен достъп до всички български потребители, независимо от населеното място, както и до чуждестранни пазари - заяви Георги Мирчев, изпълнителен директор на фирма Mirchev Ideas - Именно затова ние разработихме решението Summer Cart, което представлява напълно функционален онлайн магазин, но на значително по-достъпна цена в сравнение с аналогични софтуерни продукти. С него всеки собственик на малка фирма може да стартира търговска дейност в Интернет за броени часове, без да се налага да плаща на скъпоплатени ИТ специалисти.
Коментари (0)