През май 2008 година социалната мрежа Facebook е била посетена от 123 милиона души, съобщава вестник Файненшъл таймс, като се позовава на данни на ComScore.
За същия период посещаемостта на MySpace е 114.6 милиона. До този момент MySpace се смяташе за най-посещаваната социална мрежа в света.

В сравнение с май 2007 година посещаемостта на Facebook се е увеличила със 162%.
Аналогичният показател за MySpace е равен на 5%.

От социалната мрежа предпочитат да отчитат само активните потребители. По данни на Facebook те в момента са около 80 милиона. За MySpace обаче са с 30 милиона повече.

Отбелязва се, че социалните мрежи Facebook и MySpace имат сходен брой посетители. През април двата ресурса са били посетени от 115 милиона души.

MySpace е основана през 2003 година, а Facebook през 2004. Въз основа на някои инвестиции е изчислена примерната цена на Facebook, която възлиза на 15 милиарда долара.

Тагове: