Най-голямата интернет търсачка Google ще преустанови своите инициативи в радиото. Вицепрезидентът Сюзън Войчицки обяви, че компанията ще спре програмата, която дава възможност на рекламодателите да купуват рекламно време в предаванията посредством платформата Google Audio Ads.

Вместо това Google ще се концентрира върху интернет радиорекламата. Вследствие от тези промени компанията ще освободи 40 служители. Този ход ще влезе в сила от 31 март. Ние винаги сме поемали рискове и не всички инициативи се оказват успешни, каза Войчицки в своето изявление.

Миналия месец интернет гигантът се отказа и от вестникарския бизнес. По всичко изглежда, че рецесията на западните пазари принуждава компанията да залага само на сигурни идеи и платформи, каквато е световната мрежа.

Тагове: