Корпорация Xerox продължава да бъде лидер в управлението на печатни услуги. Според скорошния доклад на компанията за проучвания IDC - „Прогноза и анализ на аутсорсинга на печатни услуги и управление на документи в САЩ и в световен мащаб " - компанията е водач в глобалния пазар на управление на печатни услуги въз основа на финансовите приходи от цял свят през 2009 г.

Докладът на IDC, който анализира доставчиците на печатни услуги в няколко сегмента, включително управление на печатни услуги и аутсорсинг на бизнес процеси, сочи, че общият световен приход от пазара за управление на печатни услуги е бил 7,78 милиарда долара през 2009 г., което представлява ръст от 8.1 процента. Xerox държи най-голям пазарен дял сред всички конкуренти с 48.5 процента.

„Мащабът на пазарния дял на Xerox може да се отдаде на техните усилия в разширяването на традиционното управление на печатни услуги в компаниите, включвайки не само офиса, но и поддръжка на ведомствени печатници и служители в движение," каза Майкъл Орасин, мениджър проучвания в IDC.

Според IDC, управлението на печатни услуги позволява на компании от всякакъв мащаб да се съсредоточат върху инфраструктурните разходи, свързани с печата. Една добре изпълнена програма за управление на печатни услуги може да намали разходите с до 30 процента, да повиши производителността, да подпомогне спазването на регулаторните изисквания и да постигне устойчиво развитие чрез природосъобразен печатен процес.

Като пазарен лидер в Управлението на печатни услуги, Xerox е първата компания, която предложи Управление на печатни услуги за корпоративни цели, за да обхване всички елементи от печатната инфраструктура на една организация - от мрежата в офиса до ведомствения печатен център и виртуалното работно място. Компании от всички сектори печелят от доказания подход на Xerox  в управлението на печатни услуги:

  • Solaris Health System в Едисън, САЩ, прилага стратегията за управление на печатни услуги от Xerox, за да намали инфраструктурните си IT разходи с повече от 20 процента в мрежата си от седем здравни заведения. Компанията използва експертизата на Xerox в аутсорсинга на бизнес процеси, за да подобри информационния поток в медицинската мрежа, интегрирайки стратегии за управление на документи със съществуващите приложения и технологии на информационната здравна система.
  • Huntington National Bank ще постигне значителни съкращения на разходите, използвайки управлението на печатни услуги за по-добър контрол на процесите печат, обмен и осъвременяване на документи в централата на банката, както и в повече от 600 клона. Huntington също така планира да внедри и услуги за управление на корпоративен печат на Xerox, така че виртуалната й работна сила ще бъде облагодетелствана от същата системна поддръжка, която е на лице в офиса.
  • Rialto Unified School District подписа договор за управление на корпоративни печатни услуги с Xerox с цел спестяване на стотици хиляди долари разходи, свързани с документни процеси. Чрез използването на функцията за оптимизиране на печатния процес, най-новата добавка към портфолиото на Xerox за управление на печатни услуги, Rialto ще реализира огромни съкращения на разходите с почти половин милион долара, чрез по-добро управление на печата във всички 25 сгради на компанията.
  • QinetiQ, водеща компания за технологии за отбрана и сигурност, базирана в САЩ, съкрати употребата на електроенергия и емисиите си парникови газове с 44 процента, благодарение на стратегията за управление на печатни услуги на Xerox. Xerox също помогна на QinetiQ да подобри сигурността и съвместимостта с RFID (radio-frequency identification) таговете на служителите, за надеждна защита при печат, копиране и изпращане на факс. Проектът включва и внедряването на нова платформа за интелигентно сканиране, която използва технология за оптично разпознаване на символи, за проследяване на сканирането на неподходящо или секретно съдържание.

„Компаниите продължават да търсят Xerox за управление на печатни услуги, защото държим високо летвата по отношение на изпълнението на проекти. Ние осъществяваме успешно поетия ангажимент за съкращаване на разходите и подобряване на производителността - независимо от размера на компанията, географското й местоположение или текущият доставчик на печатно оборудване," каза Стивън Кронин, президент, отдел Global Document Outsourcing в Xerox.  

 

Тагове: