Специално предложение към малкия и средния бизнес отправи в началото на октомври Microsoft. Компанията пусна на пазара софтуерния пакет Microsoft Office Small Business 2007 с 35% отстъпка. Пакетът съдържа следните програми: Excell 2007, Power Point 2007, Publisher 2007, Word 2007 и Outlook 2007 с Business Contact Manager. Промоцията е актуална до края на декември и позволява покупката на до 249 лиценза на цена 499 лв.

Между офис пакет и система за управление

Въпреки че Microsoft Office Small Business 2007 обединява офис програмите на компанията, той надхвърля възможностите на обикновен офис пакет. Чрез него можете да създавате лесно маркетинг материали и да разработвате собствени рекламни кампании. В Office Publisher 2007, Office Word 2007 и Office PowerPoint 2007 можете да намерите готови за прилагане шаблони и нови, лесни за употреба графични функции, които ви помагат сами да направите презентация и дори професионално изглеждащи маркетингови материали за печат.

Сред предимствата на софтуерния пакет са възможностите за оптимизиране на разходите на фирмите, повишаването на ефективността на работата и подобряване на рентабилността. Фирмите могат да анализират данни с помощта на шаблони, като по този начин могат да наблюдават по-лесно паричните си потоци и да откриват бъдещи възможности за бизнес, а също и да преглеждат ефективността на продажбите. Това е възможно чрез новите инструменти за условно форматиране и динамични изгледи - PivotTable в Office Excel 2007.

Първа стъпка към CRM

Макар Microsoft Office Small Business 2007 да не може да замени CRM в една компания, тя е чудесна първа стъпка към внедряването на система за управление на контактите с клиенти. Използването на Microsoft Office Outlook 2007 с Business Contact Manager ви позволява да централизирате цялата необходима информация за контакти, клиенти, възможности за продажба, история на комуникациите, проектна стойност на продажбите, вероятност за сключване на сделка и задачи за изпълнение. Благодарение на тази функция можете да следите ежедневно текущото състояние на работата и да взимате навременни решения.

Визуализация, организация, интеграция

С Microsoft Office Small Business 2007 управлението на задачите, календара и имейл съобщенията е значително по-лесно. Новите менюта автоматично представят точните инструменти и опциите, необходими в момента на изпълнението на конкретната задача. Другата нова функция - "Визуализация на живо", улеснява изпробването на промените, преди да бъдат приложени. Подобрени са и филтрите за нежеланата поща, което допринася за още по-добрата защита на документите и компютрите.

За още по-голямо улеснение Microsoft предлага и друг инструмент, чрез който потребителите получават достъп до документите си където и да се намират. Те могат да ги споделят с други служители, клиенти и доставчици чрез използване на Office Live Workspace http://www.officelive.com - онлайн разширение към Microsoft Office. Повече информация за това предложение можете да намерите на http://www.msdot.net/sbe.

 

 

 

Тагове:
Още от HiComment