HP представи серия от нови и подобрени програми, създадени да помогнат на потребителите бързо и ефективно да намират техническа поддръжка и отговори на свойте въпроси онлайн, съобщиха от компанията.

Подновеният глобален peer-to-peer online support forum позволява на участниците да се свързват помежду си, за да споделят впечатления и съвети или да търсят отговори на въпроси за собствените си HP продукти.

Усъвършенстваният сайт HP Customer Care всеки месец помага на повече от 20 милиона посетители да намират нужната им информация за решаване на различни проблеми. Безплатни онлайн курсове за потребителите отговарят на въпроси за преминаване към Windows Vista, безопасно използване на wireless и работа с дигитални албуми.

Новите и подобрени програми отразяват промяната в начина, по който клиентите на НР споделят информация и общуват онлайн. Тъй като все повече и повече потребители се насочват към онлайн поддръжка, трафикът на сайта НР Customer Care се е увеличил с 18% от януари до октомври 2008 г. в сравнение със същия период на 2007 г.

Тагове: