Втората позиция е за Sports Illustrated, което е едно от най-големите марки в световната спортна журналистика. Всяка седмица списанието отвежда читателите си в тайните на спорта - какво се е случило, как и какво следва от това.
Better Homes and Garden e третото най-търсено в глобалната мрежа издание. То излиза всеки месец и е предназначено за домакините, които са се посветили на уюта в дома и градините си.
След него е двуседмичното издание ESPN - единственото място, където се срещат младите мъже и спортът. Материалите в него са кратки, снимките -огромни, а неограниченото количество хумор са част от рецептата за големия интерес. Петата позиция е за списанието с актуални пикантерии от живота на известните - US.
Следва го месечното издание RealSimple. To също е от каталога на издателство Timebic, което от първите десет позиции има пет заглавия - People, Sports Illustrated, InStyle, Entertainment. RealSimple е предназначено за финансово обезпечената публика и за няколко години тиражът му от 400 000 стига почти два милиона копия.
0 - The Oprah Magazine e на седмо място по търсене онлайн. Всеки месец на неговите страници 16 милиона читателки получават ценни съвети как да израснат в кариерата, без да занемаряват интелектуалното и личностното си щастие. Woman's Day излиза 17 пъти в годината и от него над 21 милиона читатели разбират как да живеят здравословно. Основните теми в него са: хранене, спорт, здраве, лайфстайл, взаимоотношения.
InStyle пък е пътеводител в света на най-добре облечените - за техния стил, забавления, отношения и т.нар, начин на живот. На последно място в почетната десетка е Entertainment. След него са иконата на музикалния живот Rolling Stones, мъжкото Maxim (13-то), настолната книга на тийнейджърките у нас Cosmopolitan, Newsweek (16-о), Time (18-о), Forbes (19-о), Fortune (25-о),Vanity Fair (31-во), BusinessWeek (35-о), Vogue (37-о), InTouch (41-о), ELLE (44-то), National Geographic (54-mo),OK! (77-о).
От в. Класа
Коментари (0)