Нашето проучване показва, че явно още много неща трябва да се подобрят, за да може сърфирането в мрежата, през мобилния телефон да бъде приятно. Особено, когато става въпрос за iPhone, чиято реклама те оставя с впечатлението, че това е мобилен апарат, създаден за сърфиране!, заявява Дан Ричардс от института. Според него, проблемите при зареждането и качеството на страниците оказва влияние и върху рекламодателите, които насочват продуктите си точно към тези потребители. Малко са интернет потребителите със смартфони, които кликват върху рекламните банери, тъй като дизайнът на страниците не им го позволява., допълва Ричардс.
Според Бьорн Бродерсен от Teltarif обаче комуникационните услуги се развиват постоянно и потребителите трябва да се научат да използват всички функции на своите смартфони. Той твърди, че повечето такива телефони имат достатъчно настройки за оптимизиране на страниците.
Експертите се надяват, че за в бъдеще проблемите ще бъдат решени, а налагането на мобилния интернет на масовия пазар определено ще повиши качеството му.
Текст: Любена Антонова
Коментари (0)