Днес Facebook пусна инструмент, който ще позволи на благотворителните организации да набират средства директно в социалната мрежа. Сега те ще могат да приемат дарения от потребители, без да им се налага да ползват други платформи, за да се осъществи самото дарение.
Новата функция се основава на усилията на Facebook да даде възможност на благотворителните организации да се обединят в подкрепа на социалната мрежа. Миналата година Facebook стартира средство, с което на неправителствените организации се даде възможност да създават и управляват фондонабирателни кампании.
Facebook ще задържа 5 процента от общия размер на набраните средства, а благотворителните организации ще получават останалите 95 процента. Ще бъде интересно да видим дали този инструмент ще ни помага да ускорим набирането на средства за инициативи за организации с идеална цел.
В момента инструментът е наличен само за около един процент от потребителите в САЩ. Facebook ще разшири програмата в САЩ през следващите седмици. Не се казва дали или кога той ще стане достъпен навсякъде по света. Очакваме отговор от Facebook и ще актуализираме новината.
Introducing Fundraisers from Facebook on Vimeo.
Източник: Facebook
Прочетете и това: Spotify: Apple действа антиконкурентно, отхвърляйки актуализация на iOS приложението ни