LG обяви актуалните си резултати за второто тримесечие на годината. Приходите са с 4 процента по-високи, до 12.8 милиарда долара, като главната заслуга за това е на подразделението за домакински уреди.
То е донесло 4.6 милиарда долара, което е повишение с 12 процента и много повече отколкото другите три основни дивизии на гиганта.
За сравнение LG Mobile отчита загуби от 120 милиона долара, което е горе-долу същото като преди една година. По-ниските от очакваните продажби на флагманите на компанията и високите цени на компонентите са основните виновници за това. Най-успешно мобилното подразделение се представя в Северна Америка.
Дивизията за домашни развлекателни уреди също засрамва телефоните, най-вече благодарение на търсенето на OLED и 4К телевизори.
Накрая дивизията за автомобилни компоненти също приключва силен период с 38 процента по-високи продажби. Това се дължи на доброто представяне на електрическия Chevrolet Bolt в САЩ, за който LG доставя много компоненти.