Днес Dropbox обяви нещо изненадващо - цветови редизайн на своята визия. Новият облик включва „по-плоско“ лого, а сайтът включва по-голямо разнообразие от нюанси.

Новият дизайн е първата голяма UI реконструкция на компанията от 10 години насам, а с него идва и шрифт, наречен Sharp Grotesk.

В интервю за AdWeek говорител на Dropbox казва, че се надява новите цветови комбинации да помогнат да се привлекат повече креативни потребители. Също така от Dropbox казват, че цветовете на логото "могат да се променят въз основа на ситуацията".

Въпреки че логото е ново, голяма част от интернет сайта и интерфейса на приложенията остават визуално подобни, в бяло и синьо и със сиви акценти. Нови цветови комбинации по-скоро ще се виждат в маркетингови кампании и реклами, отколкото в реални промени по интерфейса.

 

Тагове: