Facebook представи нов бутон за споделяне на съдържание от външни страници. Той носи името „Send” и вече е интегриран в над 50 сайта, сред които са и онлайн версиите на авторитетни издания като „Уол стрийт джърнъл”, „Уошингтън поуст” и „Хъфингтън поуст”. Функцията позволява на интернет потребителите да споделят във Facebook съдържание, което им се струва интересно. Звучи ли ви като бутона „Like”, който наскоро навърши една година? На практика, “Send” е като „Like”, но с една съществена разлика. „Like” публикува харесаното от вас в т.нар. „нюзфийд”, който всеки потребител вижда на стартовата страница на социалната мрежа. “Send” обаче ви позволява да споделяте съдържание с определени хора от приятелите ви под формата на лично съобщение. Можете да го изпратите до един или до няколко от приятелите ви, с или без допълнителен текст.

 

Тагове: